In de afgelopen eeuw heeft KLEBER een relatie van vertrouwen en loyaliteit opgebouwd met haar klanten.
Ons doel is tijdbesparing voor onze klanten. Wij willen het u zo makkelijk mogelijk maken, het hele jaar door.
Daarom bieden wij betrouwbare zomer-, winter- en all-season banden met een goede prijs-kwaliteitverhouding.
In 2010... Lancering van de KLEBER-all season-band Quadraxer.
In 2011... KLEBER viert zijn 100ste verjaardag !
In 2012... Nieuw filmpje van KLEBER: de boxer als vedette!
In 2009… Lancering van de KLEBER-band Dyynaxer HP3.
In 2007...De boxer keert officieel terug in de communicatie van KLEBER.
In 2004-2007...Lancering van de KLEBER-banden Dynaxer HP2, Hydraxer en Transpro.
In 2003...Lancering van de KLEBER-band Protectis.
In 1999-2000...Lancering van de KLEBER-banden Viaxer en Dynaxer.
In 1990...Nieuw logo met een gestyleerde band.
In 1994...1ste fabrikant gehomologeerd voor de TWINGO.
In 1981...Michelin wordt meerderheidsaandeelhouder.
In 1981...Michèle Mouton is vice-wereldkampioene rally op KLEBER-banden.
In 1969...KLEBER rust de Concorde uit.
In 1960...Fabricage van de mytische V10-band (band met radiaalharnas en textielriem).
In 1950...KLEBER zorgt voor een revolutie in de wereld van de banden met de lancering van de eerste band met ingebouwde luchtkamer.
In 1950...Maurice Herzog op het dak van de wereld !
Deze werknemer van KLEBER, die aan het hoofd staat van de Franse Himalaya-expeditie, heeft de Anapurna bedwongen (8.078 m.).
In 1948...Lancering van de eerste band voor landbouwvoertuigen: de Tracsol.Eerste KLEBER-caravan in de Ronde van Frankrijk.
In 1945...Vestiging te Parijs, avenue Kléber.De naam wordt omgevormd tot Kléber‐Colombes.
In 1942...De fabriek van Colombes wordt regelmatig gebombardeerd.
Ze start opnieuw op in 1944.
In 1938...De vennootschap neemt de naam “Colombes-Goodrich" aan met de toetreding van Franse kapitalen.
In 1935...Het merk rust de vermaarde Chambord-auto uit, met zijn Flanc Blanc-banden.
In 1930...Fabricage van de eerste vliegtuigband voor de POTEZ 540.
Vestiging in Frankrijk, in Colombes (92), van de fabriek van de
”Société Française B.F. Goodricch”.
De eerste band zal de fabriek verlaten op 8 december 1911.